måndag 11 november 2013

Chaos

Denna tiden om en vecka är jag i New York. Det är väl inte förens nu som jag faktiskt fattat att jag åker snart. Spenderat hela dagen med att försöka packa. Jag har packat i, och packat ut. Och så har jag hållit på hela dagen. Tycker jag packar för mycket men jag vet inte. Får nog kolla igen igen och se. Jag måste ju ha kläder så jag klarar mig ett tag. I den lilla väskan måste jag ha så jag klara mig en vecka, sen efter det så har jag ju möjlighet att tvätta och handla mer om det behövs. Nu kom jag även på att jag får väl tänka på att jag har en omgång kläder på mig när jag åker, får ju räkna med det också. 

Men nu är det i alla fall kaos i mitt rum. Kläder överallt. Och allt annat som jag inte får glömma. 


Sen fick jag ett mail från min värdmamma, hon skicka ett mail med låtarna som ska vara med i lucia tåget. Några låtar kände jag igen från när jag gått Lucia här men några var helt nya. Så ska kolla in dom nu, som tur var det inte så många jag inte kände igen. Så det blir nog inte så svårt att lära sig, hoppas jag i alla fall. 

I morgon står klippning på schemat, var ett tag sen jag klippte mig så tyckte jag lika gärna kan göra det nu innan jag åker. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar