lördag 31 januari 2015

Wonderland

Lyckades äntligen må bättre igår. Resten av veckan har jag mest bara varit i skolan, vilat och fått lite läxor gjort. Igår efter skolan kom Oscar och hämta mig. Vi åkte hem till honom - jag gjorde lite läxor sen kolla vi på filmer hela kvällen tills jag somnade på soffan. Haha. Blev sedan väckt i morse av hans föräldrar som undra om vi vill följa med och äta lunch så vi stack på kinesisk buffé. Alltid gott. Sedan när vi kom hem så fixade hans mamma funnel cake som var vääääldigt gott. Sen har jag luggit på soffan och myst med katterna hela dagen tills Oscar körde mig hem igen. 

Väldigt skönt väder har det varit under veckan, men jag märkte det mest igår när jag var feberfri annars har jag frusit även fast det varit över 20 grader. Hopppas det håller sig så här i alla fall, det är väl dags att ta fram shortsen och linnena och börja jobba på brännan nu eller? ;) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar