måndag 19 januari 2015

Lazy day

Har väl inte hänt så dmycket idag. Oscar skulle komma hem idag men han och hans vän bestämde sig för att stanna en dag extra så dom kommer hem imorgon istället. Det är som sagt Martin Luther King JRs dag imorgon vilket är en helgdag och skolan är stängd. 
Men jag har spenderat dagen med att ta igen i tv program som jag missat under veckan som bland annat Pretty Little Liars. Har dom flesta programmen på tv under on demand vilket jag älskar för jag vet att jag kan alltid hitta alla mina favoriter i HD där. 

Sen beställde jag pizza. Älskar denna pizzan, bbq hawaii chicken och att få den leverade till dörren är inte så dåligt heller. 


Sen hade dom ett erbjudande eftersom Dallas Cowboys fick över 20 poäng i deras match igår så fick jag en jätte chocolate chip cookies på köpet med en stor pizza och den stora pizzan kosta lika mycket som storleken mindre, så nu har jag lunch till imorgon också! Men nu så nu sitter jag och njuter min kaka och kollar på Pitch Perfect som visas på tv just. Älskar denna filmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar