torsdag 12 december 2013

jingle bells

Jag berättade om dom pyntade träden jag såg när jag körde till köpcentrumet, men i alla fall när jag var ute och gick med killen igår så såg jag att dom pyntat träden här i området också.  Vet inte hur mycket ni ser på bilden men ändå. 

Igår va en väldigt vanlig dag, jag tog hand om killen på förmiddagen, sen hämta jag tjejen på skolan och sen åkte vi inom walmart på väg hem och handlade så vi kunde pyssla. Resultatet av det ser ni här, en fin liten julgran gjorde vi.

Idag jobba jag på förmiddagen och sen var jag ledig tills 6 sen jobba jag kväll. Jag passa på att kolla in ett annat köpcentrum. 

Food courten på köpcentrumet. 

Julgrannen, tomten var på andra sidan men det var förbjudet att ta foto på honom utan att betala.


Körde sedan inom super target på vägen hem, gick nästan vilse där inne! 

Köpte lite tröjor, som får följa med till mexiko. Men jag köpte även ett par ugg boots. Dom kosta en del, men kan säga att det var en förtidigt födelsedagspresent till mig själv. På söndag blir jag 19 år!


Sen hade min värdmamma varit och köpt pizza till mig och tjejen som vi åt medan dom åkte på någon affärsmiddag. Sen lyckades jag faktiskt få båda barnen att sova så applåder till mig. Det var inte det lättaste dock. Fick killen att somna i min famn, sjukt mysigt by the way, men varje gång jag la ner han i spjälsängen. Men lyckades till slut. Precis innan värdföräldrarna kom hem också! 

Nu är jag jätte trött så jag ska lägga mig. Imorgon har jag sovmorgon så ska sova ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar