måndag 16 december 2013

Happy Birthday to me!

Idag har jag firat min födelsedag i USA! Fick frukost i sängen av min värdfamilj och fin sång både på engelska och svenska!


Fint paket fick jag också. Jag har varit nära på att köpa en gitarr nu ett antal gånger här men det är nog tur att jag inte gjorde det för denna är så mycket finare än bättre än de jag själv kollat på. Jag är i alla fall väldigt nöjd med den! Vilken underbar värdfamilj man har! 


Sen fick jag fin tårta också. Fin hatt var ju också tvungen att ha på mig, haha!


Sen åkte vi till familjen vi var hos vid thanskgiving, dom hade något christmas tree decorating party, barnen gjorde massa pynt till en gran och man fick ge leksaker som dom skulle donera till familjer som inte har råd till leksaker själv. Runt 18 grader ute var det då så det var jätte skönt. Skönt att det varma vädret börjar komma tillbaka efter en väldigt kall tid nu. Dom har sån otroligt fin utsikt från deras hus. Huset ligger upp på en liten backe och så sjön där, perfekt.

Dom hade även en kille som spela gitarr för barnen, roligt. Och han visste alla barns namn. Vet inte om dom träffas ofta, men han spelar i alla fall på ett köpcentrum någon dag i veckan för barn. Barnen fick även pröva på lite instrument.


Massor av barn var där, urgulliga allihop!


Igår var jag på au paur julmöte, roligt att träffa lite au pair's i området också, tjejer från hela världen ju typ! Vi åt god mat och alla hade med sig en efterrätt från sina länder så massa goda kakor. Och vi lekte julklapps lek, så fick hem ett paket med lite badskum och liknande. Själv gav jag en mugg med starbucks varm choklad mix i.

Men nu ska jag gå och lägga mig, klockan är inte så mycket men jag är trött och har en ganska lång dag framför mig imorgon.

1 kommentar:

  1. Nice guitar and awesome looking cake. Hope u had a blast on your birthday meatballs

    SvaraRadera